Saturday, March 3, 2012

Tanam Anggur??

Assalamualaikum W.B.T


wah !!!rindu la blog ni...hik3

wokeyh nak cerita sikit pasal title post ni...

ehem3...
aku bkn lagi penganggur terhormat la....heee~~

aku sekarang ni kerja dengan pakcik aku kat kmpg beniaga kat pasar malam

agak ah...gambar dari google je kot :P


serius best giler keje kat pasar malam ni...mcm² gelagat orang boleh jumpa...
pakcik aku jual ayam goreng...so aku jd assistant dy la time kat pasar malam tu...
pnyer la rmai org(kalau x hujan la)smpai x menang tangan tau...
:abg ayam nk seketul...abg yg ni nk 3 ketul...blabla
kat pasar malam tu tiba² jer aku jadi peramah...
#psst! sejak biler la aku peramah ni...haha
paling best kalau org datang nk bli bnyk...hohoho
aku bisik kat pakcik aku
psst! pakcik...boleh la balik awal kalau camni
haha

haa...okey² seperkara lagi nak bagitau...
pasar malam tu ade tiap² hari dan berlainan tempat so tak boring la :D
dan lagi....
setiap tempat pasar malam tu berhampiran sebuah masjid atau surau

haha gambar google jgk...tgk tarikh tu :P

alhamdulillah...syukur...kalau tak komfem asar ngan maghrib terbabas...huhu

pasal gaji pulak...
errr...baru rase pegang yg merah hijau ngan biru tu je...paling banyk yang biru tu la..haha

sikit jer... :D
kalau untung dpt la lebih...kalau rugi sikit je la dpt...x pe...sikit pon sikit la... janji dapat merasa nikmat berkerja
drpd dok rumah goyang kaki jer...

alhamdulillah

sekian









1 comment:

  1. alhamdulillah..
    skurang-kurangnya abg dpt pengalaman untk bekerja..
    sekurang-kurangnya abg dpt money kan..
    heheheh.. jgn lupa blanja iha tau msa trun kl..

    ReplyDelete