Monday, March 5, 2012

Aku Lulus JPJ test !

Assalamualaikum W.B.T

hai hai hai

merujuk title diatas...dengan sukacitanya dimaklomkan.......
eh...jap2...dah macam surat rasmi la plak...heeee~

sebenarnya semalam baru je aku lulus test jpj untuk moto untuk kali yg kedua nya....


takut la nk update psal lesen ni...da lulus boleh la nk update...heee

start aku ambk lesen ni dlm pertengahan bln 12 ari2...perh!!!lame giler...
lepas tu gi ambk ujian undang2...yg komputer tu

haha...aku dapat 44/50 je...peduli hape aku janji pass

da dpt lesen L kena tggu sebulan plak...nk tggu lesen L tu matang dulu...sungguh menyeksa kan...huhu

19/2 ari2 aku g ambk test untk kete ngan moto....
huhu...sgt menyedihkan...kete aku pass moto aku x pass...buat malu jer...huhuhu

then semalam 4/3...p ambk balik JPJ test untok moto....melayang 40 hengget...hmmm
dan...aku pass....alhamdulillah

dan

L kat moto 2 da boleh cab0t da...hahahaha

cerita2 dan pengalaman aku kat institut memandu tu nnt kat post yg akan dtg aku cerita
aku kena marah,aku kena azan kat surau...mcm2 la...hahaha

sekian



1 comment:

  1. waalaikumussalam wbt.
    alhmdulillah..
    bleh la bwa iha p jlan2 kan..
    hehehehe..

    ReplyDelete