Wednesday, January 18, 2012

BoSaN !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Assalamualaikum
kai fahaaluk antum???
alhamdulillah sihat :D

sorry la sebab post kali ni tak ada tajuk yang spesifik...
 malas nk fikir...

sebenarnyer aku nk mengarut jer kat post kali ni...sebab
haa..sbb 2 la...
dan aku pon....

da la tak kerja...klau kerja boleh la tahan lg tak bosan....

soo...klau da bosan nk tau apa aku buat depan pc ni???
ahh...bosan la game ni...
da bosan ngan game...


sambil² tu

status org...hahaha
lepas tuuuu


blogwalking la...hee~
best tau ber-blogwalking ni...boleh tau isu semasa,bace artikel²&info² menarik, dan berbagai-bagai lagi...
rajin²kan la diri untuk berblogwalking ye boleh tambah ilmu jgak...heee~

klau blogwalking bosan jgk.....
tambah ilmu derrr...aku recommendkan ustaz azhar idrus!...best woo ceramah dy...setiap ceramah diselitkan dengan jenaka...hahaha lawak²...terbaik la ustaz..
 p/s:lawak 2 lawak jgk..fahami ceramah...jgn dok gelak sorg² tak faham apa²
sekian....sorry sebab post kali ni pendek jer sebab kalau panjang berjela² pon bkn ade org nk bace kan &terima kasih sebab sudi membaca coretan aku yg mengarut ni :P
 
 

No comments:

Post a Comment