Sunday, June 26, 2011

Masanya Sudah Tiba

Assalamualaikum w.b.t
pelik kan tgk tajuk kat atas ni...
x pyh nk pelik sgt la kan adli kan....nk SPM da ni....
mgkn mggu ni merupakan mggu balik bermalam aku yg terakhir smpai raya nnt
nk cbe try fokus blajar kat asrama yg x berape lame lg aku nk tgglkn tu..huhu...
lepas ni tergantung la fb,game dan macm2 lg bende2 yg aku rase menggangu aku nk blajar(ceh!bajet jer bnyi ayat 2)haha

suke ati la org nk ckp ape...bru2 ni da lah keputusan terok...subjek Sejarah aku failed kot...huhu sedih giller...
fyi...aku sangat sangat x minat kat subjek ni....pekse baru baru ni da la ade spot soalan...failed jugak....huhu...cube untuk meminati.....tp gagal untuk mencipta minat kat subjek tu

subjek2 laen pon merudum jgk...terkilan tgk result...subjek yg target tinggi x dpt pon...sedih giler weyh!
cam mane la SPM aku nnt...haizz.....(tu la ADLI...main2 lagi)
yela nnt aku try lg kat trial ni kalau x silap tarikhnyer 5/9/2011....doakan aku tau...korg semua sememangnye rakan,kawan dan sahabat-sahabat aku  yg baik......AKU SAYANNNNNGGGGGGG KORG WEYH!

pape pon aku nk ucapkan SELAMAT BERJUANG kpd BATALION BATALION SPM 2011...BERJUANG LAH HINGGA KE TITISAN  DARAH YG TERAKHIR.....................................
sekian....

No comments:

Post a Comment